МАУ - сплюндровані мрії

Дмитрий К. 8-067-236-32-77
Отзыв отрицательный

МАУ – сплюндровані мрії…

В цьому році виповнилося 10 років нашого подружнього життя і на ознаменування цієї дати наша сім я вирішила здійснити мрію всього свого життя – сімейну поїздку до Венеції на кілька тижнів. Поїздка мала відбутися з 11 липня 2009 до 01 серпня 2009, у липні виповнюється 9 років нашій дочці і її день народження ми також мріяли відсвяткувати у Венеції (саме на ці 22 дні були отримані нами візи у Італійській амбасаді). Завчасно готуючись до здійснення наших мрій, згадавши що я налітав величезну кількість миль по програмі «Панорама-клуб» авіакомпанії МАУ, я зв язався з авіакомпанією по телефону і мені було запропоновано 3 квитки для мене та моєї сім ї по маршруту Київ-Рим (11 липня) та Рим- Київ (01 серпня). Після цього, забронювавши відповідні квитки з Риму до Венеції і назад з Венеції до Риму в авіакомпанії Alitalia, 03 лютого 2009 року я завітав до офісу авіакомпанії МАУ (Міжнародні авіалінії України) по вул. Лисенко 4.
Перед тим, як придбати квитки Міжнародних авіаліній України до Риму і назад, я пояснив співробітникам МАУ, що після цього в мене наступний рейс до Венеції іншою авіакомпанією Alitalia, що їхні авіаквитки МАУ мене цікавлять лише в тому випадку, якщо мій багаж зареєструють до кінцевої мети подорожі (до Венеції і до Києва відповідно) і я не буду чекати та отримувати багаж у Римі та перереєстровувати його на інший рейс – я докладно пояснив, що це не тільки незручно, але й, особливо під час повернення з Венеції до Києва, є загроза не потрапляння на рейс Рим-Київ через те, що час між двома рейсами не дуже великий. Докладно пояснивши все це, я двічі запитав співробітників авіакомпанії МАУ чи зареєструють мій багаж до Венеції та до Києва відповідно, чи існують якісь варіанти, при котрих мій багаж може бути не зареєстрований до кінцевої мети подорожі, чи існує бодай найменша загроза того, що мій багаж не буде зареєстрований так, як мені необхідно, і я буду змушений отримувати та перереєстровувати його у Римі з загрозою не встигнути на свій рейс до Києва. Вислухавши мене співробітники авіакомпанії МАУ двічі запевнили мене в тому, що звичайно мій багаж зареєструють до Венеції (до Києва), обов язково мій багаж зареєструють до Венеції (до Києва), що тільки так це і відбувається, по іншому і бути не може і в мене не має жодних підстав ані для найменшого хвилювання. Співробітниками авіакомпанії МАУ двічі були надані всі можливі гарантії щодо того, що мій багаж буде зареєстровано відповідно (не зважаючи на 2 різні квитки двох різних авіакомпаній), співробітниками авіакомпанії МАУ двічі були виключені всі можливості щодо не реєстрації мого багажу до Венеції (до Києва). Заспокоєний цією 100-відсотковою впевненістю співробітників МАУ, я придбав авіаквитки цієї компанії (до речі ані касового апарату, ані будь якого чеку про отримання грошей при цьому задіяно не було), після чого придбав і квитки Alitalia. Через деякий час авіакомпанія МАУ зв язалася зі мною по телефону і повідомила про перехід їх авіарейсів на літній графік польотів, і таким чином, про певну зміну часу вильоту мого рейсу. Корекція часу відбулася не на мою користь – час між моїми рейсами при поверненні до Києва зменшився. А ця інформація про майбутній перехід рейсів на літній графік була б зовсім не зайвою для мене під час купівлі квитків, адже я докладно пояснив про всі свої слідуючі за рейсом МАУ рейси. Але, як ви вже здогадуєтесь, під час купівлі квитків цієї інформації мені надано не було. Отримавши, таким чином, певні сумніви у професіоналізмі співробітників МАУ (адже при купівлі квитків я не отримав важливої інформації) 30 червня я вдруге завітав до офісу МАУ по вул.Лисенка 4. Знову я двічі поставив питання щодо реєстрації багажу до кінцевої мети подорожі, і знову (все відбулося як і в перший раз, ніби у поганому кіно, хіба що співробітники МАУ були інші) двічі я отримав всі можливі запевнення що мій багаж буде зареєстрований до Венеції та до Києва відповідно. Таким чином, за два своїх візити до офісу МАУ по вул.Лисенка 4 я чотири рази ставив питання щодо реєстрації мого багажу при наявності 2 різних квитків 2 різних авіакомпаній, і чотири рази отримав незаперечну позитивну відповідь.
Але не так сталося, як гадалося. Певний шок ми відчули ще у Києві, коли 11 липня при реєстрації на рейс МАУ Київ-Рим у аеропорту «Бориспіль», не дивлячись на всі мої (наші) наполягання та апеляцію до багаточисельних (чотириразових) обіцянок та гарантій авіакомпанії МАУ, наш багаж не було зареєстровано до Венеції. Добре, зараз в нас був час у Римі задля того, аби отримати та перереєструвати багаж на інший рейс, але ж під загрозою опинялося наше повернення до Києва, коли цього часу в нас буде небагато. Думка про те, чи зареєструють наш багаж у Венеції до Києва, що робити , якщо нас не зареєструють, і особливо, що робити, якщо ми, не дай боже, не встигнемо через це на літак – ця думка стала справжнім жахом нашого відпочинку – відпочинку, що мав стати здійсненням наших найзаповітніших мрій, перлиною наших спогадів. Кожен день, кілька разів на день, навіть у день свого народження, моя дитина питала мене, чи зареєструють наш багаж у Венеції, чи точно його зареєструють у Венеції, чи встигнемо ми на літак, якщо, як і у Києві, багаж не зареєструють, і коли я відповідав, що його мають зареєструвати (невже гарантії МАУ нічого не варті ?), що ми будемо робити, якщо не встигнемо на літак. Тритижневий відпочинок у Венеції було непоправно зіпсовано, хоча найгірше було ще попереду.
1-го серпня, в день повернення до Києва, ми завчасно у 5 годин 45 хвилин ранку (аби мати необхідний час для домагання необхідної нам реєстрації багажу) виїхали з готелю до Марко Поло, аеропорту Венеції. Думаю не має необхідності наводити всі мої (наші) доводи у намаганні зареєструвати наш багаж до Києва у аеропорту Марко Поло, всі мої (наші) розмови з безліччю відповідальних менеджерів цього аеропорту та їхніх керівників – адже наш багаж так і не було зареєстровано до Києва. Залишалася остання можливість спробувати реалізувати форсмажорний план, коли хтось отримує багаж, інший, в милі та в піні, біжить через весь аеропорт та намагається пояснити ситуацію на реєстрації київського рейсу з проханням дочекатися нас на реєстрації, але дива не сталося – реєстрація закінчилася автоматично, представниця МАУ на реєстрації практично взагалі не схотіла мене вислухати та поводилася достатньо не дружньо і не адекватно ситуації. Таким чином, ми не потрапили на рейс до Києва і страхіття, можливістю якого МАУ спотворило наш відпочинок, стало дійсністю. Важко описати словами наш психологічний стан, сльози моєї дитини, шок дорослих та тихі і незлі думки про авіакомпанію «Міжнародні авіалінії України». Італійська представниця МАУ (яка, разом з МАУ представляє ще багато десятків інших авіакомпаній…) пояснила нам, що наступній рейс МАУ до Києва буде у понеділок, 3 серпня і, можливо, авіакомпанія зможе доправити нас тим рейсом до Києва за наявності вільних місць. Шок продовжувався, нарастав та поглиблювався, адже саме сьогодні спливав термін дії наших шенгенських віз, отже аби не ночувати по сімейному, з дитиною на аеропортових крісельцях за паспортним контролем невідомо скільки днів (адже немає гарантії, що МАУ доправить нас до Києва хоча б у понеділок, а пройти паспортний контроль, тобто залишити країни шенгену, будь що потрібно саме сьогодні) нагально необхідно вилетіти (бажано до Києва) саме сьогодні. На цей час залишався один єдиний рейс до Києва компанії Alitalia, але вільних місць не було, з усіх можливих варіантів залишався лише рейс авіакомпанії Lufthansa через Мюнхен, з більш ніж 5 годинами між рейсами у Мюнхені, з тим, що у Києві ми мали бути близько 12 ночі (нагадаю, з готелю ми виїхали о 5.45 ранку), по справді дуже недешевій ціні, і час реєстрації на цей рейс вже мав закінчитися через 15-20 хвилин. Не маючи іншого вибору і не бажаючи своїй сім ї ночування у аеропорту за паспортним контролем, я витратив 1610 євро на авіаквитки на рейс Lufthansa до Києва, і ми й досі вдячні авіакомпанії Lufthansa за професійне виконування обов язків і за те, що без пригод доправила нас до Києва, нажаль вже ніколи ми не скажемо те саме про МАУ.
Згадуючи ці події і досі просто трусить кожного члена моєї родини. Фантастичний, невимовний непрофесіоналізм співробітників авіакомпанії МАУ призвів до значних матеріальних і непоправних моральних збитків моєї родини.
На жаль зараз, розглядаючи мої заяви про «неналежне» обслуговування, авіакомпанія МАУ веде мову лише про розслідування з їхнього боку про те, чому так сталося, і зовсім (не дивлячись на мої неодноразові наполягання) не веде мову про відшкодування збитків.

P.S. А як би хотилося мати національну авіакомпанію, котрою можна було б пишатися, як пишаються авіакомпаніями Lufthansa, KLM, British Airways та іншими громадяни європейських країн, а не мати те, що зараз.


Настройки просмотра комментариев

Выберите нужный метод показа комментариев и нажмите "Сохранить установки".

как-то раз леталп с МАУ в белорусию. туда долетела нормально. обратно мне надо было вылететь раньше чем я планировала. я позвонила в их офис мне без проблем перебронировали билет, а так как я остановилась у своей родни за 50 км от Минска + путешествовала одна с 2 детьми (8 мес и 4 года) мне сказали что сейчас ехать в Минск не надо, мне забронировали билеты и сказали приехать за 30 мин до начала регистрации и забрать билеты. утром в день вылета я позвонила в офис компании убедиться все ли в порядки. мне сказали все ОК. приезжаю за час до регистрации и выясняется что мне никто ничего не бронировал!!!!!!!!! пришлось выкупать заново билеты, благо места были!

А не проще было ли лететь до Венеции одной единственной авиакомпанией? Свисэйр, например? Или той же Алиталией? Украинскими и дороже всегда было и ненаждежнее. Чего нервы было тратиить еще в самом начале на все эти уточнения, если у Вас средства позволяют? Ну сами себе ж этот гемор и придумали, проще говоря. И еще , насколько мне известно, рейсы, даже тех же украинских авиалиний нередко задерживают именно из за того, что ждут транзитных пассажиров! Что то Вы перемудрили тут.

Настройки просмотра комментариев

Выберите нужный метод показа комментариев и нажмите "Сохранить установки".

Отправить комментарий

Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Разрешенные к использованию HTML тэги: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
Это тест на "человечность".
Image CAPTCHA
Напишите то, что вы видите на картинке (учитывая регистр):
 
 
; Горелки fbr. .;