Беспредел в магазине Фокстрот г.Коростень

Andrei V
Отзыв отрицательный

Ситуация следующая.
Купил я в магазине Фокстрот в г.Коростень по ул.Красина, 5 08.08.08 г. в кредит стриральную машину WHIRLPOOL AWG 910D. Послужила она мне 2 месяца и потекла... Я сдал ее в сервисный цетр, ее списали и дали акт о списании. 31.01.2009 я обратился в магазин Фокстрот в г.Коростень по ул.Красина, 5 с актом и заявлением на обмен на такой же или аналогичный товар. Прошло 1.5 месяца поисков, мне привезли машинку WHIRLPOOL AWG 910Е , ее цена существенно меньше, и это уже не тот класс который бы я хотел... Я отказался от такой замены и мне сказали написать заявление на возврат денег.
Но тут то самое интересное!!!! Цена когда я покупал машинку была 2188 грн., сейчас ее цена у вас на сайте 3399 грн. http://foxtrot.com.ua/productDetail.aspx?ClassID=139&CatalogID=10&ID=976&CityID= .
В заявлении я написал о возврате денег с учетом цены на даный товар на сегодняшний день, такое заявление у меня отказались принимать.
Я считаю это БЕСПРЕДЕЛ!!!!
Я без машинки уже 5 месяцев!!!
Я намерен обратится в суд в ближайшее врмя!!!


Не купляйте товари у магазины ФОКСТРОТ м.Коростень вул.Красіна 5 .Тут обманюють і обкрадують покупців
Ситуація слідуюча.
9 вересня 2007 р. я придбав у магазині ТОВ „ Фокстрот “ за адресою м. Коростень вул. Красіна 5 пилосос SAMSUNG . Термін безплатного сервісного обслуговування вищевказаного пилососа виробник встановив на протязі 36 місяців.
Через 6 місяців після покупки пилосос став самовільно виключатись через 10-15 хвилин роботи. Пилосос 10 жовтня 2008 р. утратив свої споживчі якості – став швидко грітись , самовільно став виключатись , упала потужність пилососа , став погано вбирати пил і сміття , тобто товар виявився із заводським дефектом тобто бракованим. Я відніс пилосос в магазин для ремонту . 45 днів мій пилосос протримали на ремонті. Пилосос мій привезли в магазин але не відремонтували. Коли я спитав чому. Відповіли що не чищений фільтр. Під час передачі пилососа на ремонт сервіс-менеджер уважно його оглянув. Претензій по забрудненості не було ніяких. Про це свідчить акт-заява підписана мною і сервіс-менеджером. Коли я затребував у магазині акт діагностики несправності пилососа його не виявилось. . Я почав вимагати заключення діагностичного центру. Мені його не надали. Сказали щоб я прийшов через 2 години. Коли я прийшов пізніше мені показали факс підробленого акту оцінки технічного стану пилососа ТОВ “ Проф-мастер ”. Не дивлячись що пилосос був зданий 11 жовтня ніякий діагностичний центр його не перевіряв і не тестував . По моїй вимозі директор магазину ТОВ „ Фокстрот - Житомир - Трейдінг “ м. Коростень подзвонила на Житомир і звідти скинули факсом не акт діагностичного дослідження електродвигуна пилососа а прислали оцінку технічного стану виробу від 26 листопада 2008 р. . Таким чином акт був складений у Житомирі а через кілька годин виявився у Коростені. А для обстеження мого пилососа вам потребувалось 45 діб . У акті було вказано що причиною відсутності тяги повітря пилососа являється не електродвигун а несправність фільтра. Я вказував що із двигуна йдуть іскри і вогонь. На це ніхто не звернув уваги. Крім того фактом підробки акту обстеження являється те що марка мого пилососу SAMSUNG VCC6540H3B і № 192081GP500140L
а у акті обстеження технічного стану який мені видав магазин виявилась інша марка і номер не мого виробу SAMSUNG MCC6540P3И і № 192081E3500140
Таким чином у магазині сфальсифікували не тільки сам факт діагностики мого пилососу а і модель виробу а також її номер. Директор Коростенського магазину ТОВ „ Фокстрот - Житомир - Трейдінг “ вела себе неввічливо зі мною як покупцем .

О, прикольно! Такой же отзыв нашла на сайте Фокстрота. http://forums.foxtrot.com.ua/forums/2847/ShowThread.aspx#2847. Вижу, что реально без внимания такие дела магазин не оставляет. молодцы. А я раньше думала, что вот так на форумах просто: крикну - а в ответ тишина. значит неправда...работает :)